Szukaj produktu:

Wpisanie znaku 'spacji' zainicjuje wczytanie podpowiedzi.

Chcesz skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki?
Kliknij tutaj.


Szukaj w serwisie:

Medioznawstwo

  • Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 1


    W przeciwieństwie do dwóch ostatnich dekad XX w. współczesne teorie komunikowania i mediów wydają się nawet czytelnikowi dobrze zorientowanemu w rozległości współczesnej refleksji naukowej na ten temat wprost nieobjęte.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 2


    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 3


    Tom charakteryzuje się różnorodnością stanowisk badawczych, a także wyraża pewne dające się zaobserwować w wiedzy o komunikacji proporcje między rozważaniami teoretycznymi a badaniami empirycznymi.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 4


    Kolejny tom w serii adresowanej do medioznawców. Opracowanie, zawierające raporty z badań, studia przypadku, pogłębione eseje, naukowe artykuły – nie jest jednolite, zawiera różne podejścia formalne i metodologiczne, strategie badawcze przyjęte wobec środowiska mediów – jednakże w całości zasługuje na uwagę.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 5


    Tom jest w zasadzie kontynuacją wszystkich zasadniczych tendencji teoretycznych, które pojawiły się w poprzednich tomach serii.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 6


    Poprawność i stosowność w komunikacji

    W tomie znalazły się teksty dotyczące poprawności i stosowności w komunikacji. Wiąże się z tym temat etykiety i grzeczności. Ponadto czytelnik znajdzie tu także teksty charakteryzujące się różnorodnością tematów, metod i postaw. Autorzy prezentowanych artykułów tak jak w poprzednich tomach opierają się pokusom paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Karina Stasiuk-Krajewska, Marek Graszewicz (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 7


    Od teorii do empirii

    Tom jest zbiorem tekstów różnorodnych, które mieszczą się ogólnie w ramach problematyki komunikacji pojmowanej jako system, proces, narzędzie i rezultat. Założeniem autorów i redaktorów była relacyjna wizja wiedzy o komunikacji.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Marek Graszewicz (redakcja)

    Teorie komunikacji i mediów 8


    Horyzonty komunikacji

    Tradycyjnie w kolejnym tomie podejmowane są tematy o dużej różnorodności i szerokiej gamie metod badawczych.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Roman Wróblewski (redakcja)

    Czas bibuły 4. Studia i materiały


    Tom, podobnie jak poprzednie w tej serii, jest niejednorodny tematycznie. Przynosi kolejne artykuły dotyczące drugiego obiegu, wykracza także poza problemy polskiego niezależnego ruchu wydawniczego.

    Ten produkt jest niedostępny dla koszyka.

  • Roman Wróblewski (redakcja)

    Czas bibuły 3. Studia i materiały


    W trzecim tomie Czasu bibuły m.in. Jakub Kufel zajmuje się stosunkiem KOR-u do Kościoła i religii w latach 1976–1980, Dobrochna Dabert opisuje czasopisma literackie krajowe i zagraniczne jako swego rodzaju segment prasy niezależnej, Patryk Pleskot przybliża zagadnienia obecności drugiego obiegu wydawniczego na antypodach w latach 80. ubiegłego wieku.

    Cena: 23.00 PLN

    28.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Waldemar Czachur

    Diskursive Weltbilder im Kontrast.


    Linguistische Konzeption und Methode der kontrastiven Diskursanalyse deutscher und polnischer Medien

    Tematem książki są lingwistyczne koncepcje i metody kontrastywnej analizy dyskursów niemieckich i polskich mediów. Autor jest zdania, że wiedza o języku jest zarazem wiedzą o kulturze i że porównanie dyskursów jest jednocześnie porównaniem kultur.

    Cena: 15.00 PLN

    39.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Arkadiusz Lewicki (redakcja)

    W poszukiwaniu fundamentów nauk o mediach


    Celem książki jest z jednej strony próba znalezienia fundamentów nauk o mediach, a z drugiej uporządkowanie wiedzy na ten temat oraz znalezienie sposobów łączenia metod badawczych, zastosowanych w poszczególnych dyscyplinach.

    Cena: 32.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Agnieszka Węglińska, Bogusław Węgliński (redakcja)

    New media in popuworld – tools, threats and social phenomena


    Aktualne i interesujące spojrzenie na współczesny świat postrzegany przez pryzmat różnorodnie przejawiającego się populizmu. Zdaniem reprezentującej różne perspektywy badawcze i ośrodki naukowe grupy autorów – wspólnym mianownikiem ich poszukiwań są przewijające się we wszystkich artykułach nowe media.

    Cena: 26.00 PLN

    40.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Andrzej Ostrowski

    Telewizyjne imperium sportowe. Prawdy i fikcje


    Nie można wobec tej pozycji przejść obojętnie, jeśli ktoś interesuje się sportem, telewizją i związkami pomiędzy nimi.

    Jest pisana nie tylko ze znajomością tematu, wszechstronnością podejść, oparciem o liczne źródła, ale również z pasją i doświadczeniem wynikającym z długoletniej pracy autora w omawianym obszarze.

    Cena: 50.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Roman Wróblewski (redakcja)

    Czas bibuły 1. Mechanizmy – ludzie – idee / OUTLET


    Uwaga: egzemplarz pochodzący ze zwrotów. Sprawdź ⇒

    Drugi obieg wydawniczy w PRL-u jest oceniany jako pewien fenomen i mimo upływu ponad dwudziestu lat od transformacji ustrojowej jest tematem niewyczerpanym.

    Cena: 20.00 PLN

    28.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Roman Wróblewski (redakcja)

    Czas bibuły 2. Mechanizmy – ludzie – idee / OUTLET


    Uwaga: egzemplarz pochodzący ze zwrotów. Sprawdź ⇒

    Tematyka prezentowanego tomu jest zróżnicowana. Znajdą w nim Czytelnicy refleksje ogólne dotyczące drugiego obiegu, jak i szczegółowe analizy wybranych obszarów niezależnego ruchu wydawniczego: opisy środowisk, czasopism, osób związanych z drugim obiegiem, problematykę poczty podziemnej i wydawanych przez nią znaczków.

    Cena: 20.00 PLN

    28.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Paweł Pawiński

    Semantyka Internetu Społeczne konstruowanie sieci komputerowej


    Praca jest próbą udzielenia odpowiedzi na pytanie: czym jest Internet? Główną jej częścią jest rekonstrukcja semantyki Internetu w sferze naukowej i potocznej oparta na postulatach metodologii (konstruktywistycznej) teorii ugruntowanej. 

    Cena: 32.00 PLN

    44.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Agnieszka Węglińska, Bogusław Węgliński

    Szkocja po dewolucji – państwo, bezpieczeństwo, media


    Dla współczesnej Szkocji dewolucja jest najważniejszym procesem w kontekście politycznym, społecznym, kulturalnym czy tożsamościowym. Ważnym i widocznym następstwem tego procesu jest powstanie odrębnego systemu politycznego Szkocji.

    Cena: 25.00 PLN

    30.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Jerzy Jastrzębski

    Media, masy, maszyny. Szkice o infosferze i komunikacji społecznej


    Autor – jako doświadczony badacz mediów – zaprasza czytelnika do dyskusji nad współczesną kondycją mediów, ich twórców, pracowników oraz odbiorców, pozwala spojrzeć na zjawisko panoramicznie.

    Cena: 26.00 PLN

    40.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Arkadiusz Lewicki (redakcja)

    W poszukiwaniu fundamentów nauk o mediach / OUTLET


    Uwaga: egzemplarz pochodzący ze zwrotów. Sprawdź ⇒

    Celem książki jest z jednej strony próba znalezienia fundamentów nauk o mediach, a z drugiej uporządkowanie wiedzy na ten temat oraz znalezienie sposobów łączenia metod badawczych, zastosowanych w poszczególnych dyscyplinach.

    Cena: 22.00 PLN

    32.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Roman Opiłowski

    Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht


    Textdesign und Sprache-Bild-Beziehung in deutschen und polnischen Pressetexten

    Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście – multimodalność – dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept – kontrastywność – obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji.

    Cena: 39.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Agnieszka Trolese

    System medialny Włoch / OUTLET


    Prasa – radio – telewizja – internet

    Uwaga: egzemplarz pochodzący ze zwrotów. Sprawdź ⇒

    Media zawsze miały ogromny wpływ na społeczeństwo. Autorka pracy przedstawiła dokładnie i obszernie system medialny Włoch, wykorzystując dokumenty AGCOM (włoskiego odpowiednika naszej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji) oraz ważne źródła włoskojęzyczne.

    Cena: 26.00 PLN

    40.00 PLN   w tym VAT 5%

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Arkadiusz Lewicki, Roman Wróblewski (redakcja)

    Marginesy głównych nurtów


    Zamieszczone w tomie teksty poruszają tematy dotychczas nieobecne (lub rzadko obecne) w polskiej refleksji filmo- czy medioznawczej i to jest wspólnym mianownikiem. 

    Cena: 38.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Waledemar Czachur, Anna Hanus, Dorota Miller

    Dyskurs, media, multimodalność. Przyczynek do dialogu germanistyczno-polonistycznego


    Zgromadzone w tomie teksty i rozmowy stanowią przegląd kluczowych dla lingwistyki dyskursu i lingwistyki mediów problemów oraz ujęć badawczych, będących ważną inspiracją metodologiczną, płynącą ze znanego już polskiemu czytelnikowi germanistycznego środowiska naukowego.

    Cena: 55.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Artur Robert Białachowski, Edward Białek, Natalia Południak, Tomasz Wysłobocki (redakcja)

    Orbis Linguarum, vol. 56


    W numerze m.in. teksty: Sąsiedztwo zawsze zobowiązuje... Huberta Orłowskiego wkład w poznawanie literatury innych Niemiec Edwarda Białka, Pogmatwane losy „Gerhart – Hauptmann – Sammlung”/„Schlesierbücherei” Maksa Pinkusa w latach 1934–1936 Arkadiusza Barona i Krzysztofa A. Kuczyńskiego,  The Most Common Problems in terms of Foreign Business Language Learning Regarding the Following Fields of Studies: Economics, Logistics, Administration and National Securit Joanny Zator‑Peljan oraz La métamorphose du Japon vue de la Belle Époque : une estampe en action ou un réalisme rêvé. Sada Yacco à l’Exposition universelle de 1900 Tomoko Takase.

    Cena: 90.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Anna Hanus, Dorota Kaczmarek

    Sekretne życie gatunków. Komunikacja w przestrzeni medialnej - perspektywa germanistyczna


    Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci teksty i ich rodzaje w mediach uległy wielu przeobrażeniom i transformacjom na płaszczyznach strukturalnej, tematyczno-treściowej, funkcjonalnej oraz językowej. Doszło także do wykształcenia się nowych, samodzielnych form gatunkowych, mających swoje korzenie w klasycznych, ugruntowanych rodzajach tekstu oraz takich, którym trudno przypisać określone pochodzenie genologiczne.

    Cena: 55.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Adam Szynol

    Okiem naczelnych. Prasa regionalna z perspektywy jej (byłych) redaktorów


    To unikatowa monografia medioznawcza, której trzonem są wywiady przeprowadzone z redaktorami naczelnymi dzienników regionalnych.

    Cena: 50.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ
  • Edward Białek, Artur Dariusz Kubacki, Adrian Madej i Justyna Radłowska (redakcja)

    Orbis Linguarum, vol. 57


    W numerze m.in. teksty: Anny Małgorzewicz O ontologii komunikacji translacyjnej, Karola Maliszewskiego „Akslop”, czyli Polska na opak we współczesnej poezji polskiej, Edwarda Białka i Justyny Radłowskiej Życie kulturalne w szwajcarskim uzdrowisku Baden w świetle pism autobiograficznych Hermanna Hessego.

    Cena: 90.00 PLN

    KUP KSIĄŻKĘ

Open Access

 

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.